شگفتـــــــا
وقتی کـــــه بــــود ، نمــــی دیدم
وقتی می خــــوانــــد ، نمی شــنـــــیــــدم
وقــــتــــی دیــــــدم ... کـــه نــــــبــــــود
وقتی شنــــــــیـــدم ....که نــخــــوانـــــــد

امروز ۲ ساله که فرشته ها به خاطر اومدن یه فرشته جشن گرفتن

۲ساله که ما به خاطر از دست دادن یه فرشته عزا داریم

دومین سالگرد فوت باباست امروز

خدا بیامرزدت با بایی خیلی دوست دارم

یه پیشی کوچو لو اینجاست

که از خجالت نمی تونه

میو میو کنه

 

غروب شد بیا ؛ غروب شد بیا

بیا و خانه ی دلم را رو شن کن بیا که که دریچه های قلبم دوریت را احساس میکنند و نیاز مند تو  اند.

بیا

که دستانم نیاز مند ان هستند که در اغوش گرم دستان تو قرار بگیرند؛

بیا ؛بیا

که تک چراغ وجودم با حضور تو رو شن می ماند و پر نور می شود

هان با توام ؛با تو ای بهترین جلوه ی خداداد با تو

گوش کن

به صدایم گوش کن

به صدای که نه تنها از حنجره ام بلکه از تک تک سلول های بدنم می اید

گوش کن

که چگونه صدایت می زنند و تو را می خوانند امید فردا ها ی من

بهترینم

بیا تا با تو بگویم

با تو از دلتنگی هایم از لحظه های سرد بی تو بودن بگویم

بگویم که چگونه لحظه لحظه ی این تنهایی مرگ بار را سپری کردم

بیا ؛بیا

که حضورت ارامش بخش وجودم است بیا

روز ها به انتظارت می نشینم تا که صدای قلبم نوید امدنت را به من بدهند

آفتاب گردون

 

 

با تو ام ای نور ؛ای منشور

ای تکان های دل ؛ای ارامش ساحل

هر چه هستی باش اما کاش....

نه جز اینم ارزوی نیست

هر چه هستی باش

اما باش!!!

 

ما در جوانی عاشق هم میشیم

هر روزم واسه هم خطر ناک تر

ما عاشق نیستیم

معتاد به همیم

قسمتی از فیلم حکم

خر حیوان زیبا و خوبی است

پ.ن:بی خود نیست به راحتی خر میشم:ی