دیشب داشتم اسمونو نگاه می کردم

می دونی چی دیدم؟

اون ستاره ای که واسم انتخاب کردی

داشت واسه یکی دیگه چشمک  می زد!!!

پ.ن: نا مرد

کاش زندگی دکمه playback داشت

پ.ن: شدیدا بهش احتیاج دارم

لاک قرمزو زرد و نارنجی و ابی و بنفش جلوم ردیف کردم

۱ انگشتمو ابی میزنم بعدی رو زرد بعدشو قرمز .......

سایه سبز میزنم

ریمل سورمه ای

خط چشم قهوه ای

رژ گونه بنفش

ماتیک قرمز

کرم پودر برنزه ام رو هم زدم

 

موهام یه خالشو بنفش میکنم

 یکشو نقره ای

یکشو کنفی

می دونی چرا؟

می خوام وقتی می ام سره قرار با تو خوشگل باشم

پ.ن: تو خروسی منم گفتم شبیه تو باشم زیاد سختت نباشه

کابوس های شبانه ام شده تنها دوستهای من

Ineed help

به آدمی که

از زندگی خسته اس

باید زندگی یاد داد!

rain

نمودنم چرا ولی حس غریبی میگه تو همون خرسه تو اتاقم که اسمش عسل هست هستی

پ.ن:می دونید مجنون کجاست؟ لیلی حالش خیلی بده

پ.ن:قلابی هم شد عیب نداره

چه اتفاقی واسه بلگ اسکای محبوب  من افتلده

پ.ن:دارم مجبور میشم از اینجا کوچ کنم

تنها وقتی که دلم می خواد پسر بودم وقتی که
می فهمم بازیچه ی یه مرد شدم

نمودنم چرا با این اهنگ جدید افشین خیلی حال میکنم

دیگه ازت بدم میاد ...عروسک عروسک بی نمک.....

دستگیرت کردن
به زندان بردنت
منتظر اجرای حکم ات هستی
داد می زنی من بی گناهم
وکیل مدافعت در تکاپوی تعویض حکم

راست میگی
مدرک زیادی در دست نیست

ولی
اثر انگشتت رو روی قلبم پیدا کردن
و این تنها مدرک قابل قبولی برای هیئت منصفه است
تو محکومی محکوم
 قاضی:حکم قابل تعویض نیست

به قول یلدا  دستشویی دانشگاه ادمو وسوسه میکنه
که یه کیف پر ‌ پر از لوازم ارایش همیشه همراه ادم باشه

امروز دلم واسه زنی سوخت
که هم باید مرگ شوهرشو تحمل کنه هم
حرف خانواده ی شوهر هم
دوری بچه های که می خوان به زور ازش بگیرن به  این عنوان که
اون عرضه نگه داری نه خودشو داره نه بچه هاشو

پ.ن: حس فیمینیستیم اینجا گل کرده از همه خانومای شوهر دار خواهش میکینم کار کنن مستقل باشن
پ.ن۲: من شکست عشقی نخوردم حرفامم مخا طب خاصی نداره
پ.ن۳: این وبلاگ ما ۲۹/۳/۱۳۸۱  نه ماله تازگی ها بنا به دلایلی ارشیواشو پاک کردم
 (بر می گرده به کسای که فکر کردن من شکست عشقی خوردمو وبلاگ زدم)

خیلی تنهام خیلی

همین!!!!!!!!!!!!!!!!!

صدای دلنشین روضه خون
منو حالی به حالی میکنه
صداش وقتی بابا  بابا میکنه
منو یاد بی بابا بودن خودم می ندازه
تازه اون موقع است گریه ام میگیره