مامان جونم

 
حس می کنین اره؟؟
کافی یکم بو بکشید یکم  همه جا بوی مامانا می اد توی وبلاگا توی مغازه ها  توی خیابونا همه جا
امروز همه جا بوی بهشت می ده همه جا
طبق رسم قدیم امروز می خواستم واسه مامانم تنها سر مایه عمرم کادو بگیرم ولی به نتیجه نرسیدم جه طوری می شه واسه یکی که بهشت زیر پاشه کادو بگیرم

چی بگیرم تا زحمت های که واسم کشیده رو جبران کنم
هر چی فکر کردم به نتیجه نرسیدم به نتیجه دلخواهم نرسیدم
واسه همین تصمیم دارم دستای مامانم ببوسم بگم
دوست دارم و به خا طر همه ی زحمتاتم ممنون


مامان دوست دارم و بهت محتاجم   مامان مرسی واسه همه چیز
و واسه تمام لحظاتی که به خاطرم زجر کشیدی متاسفم
من شرمندم که اینروزا انقد اعصابم خورده و اخلاقم سگی

مامان من همه جوره از قیافه اخلاق و حتی صدا شبیه توم بهت قول می دم که از همه اینا که بهم دادی به خوبی مراقبت کنم

مامان عاشق لبخندای مهربونت حتی وقتی ناراحتی هستم
می دونی دل کوچیکم می شکنه نه خورد می شه وقتی اون چشمای عسلیت خیس می شن

ولی مامان راستش چشمات خیلی قشنگ می شن وقتی خیس می شن ولی اون پرده ی غم باعث میشه که  دل کوچیکه من تیر بکشه و خورد بشه

مامان  مامانه خوبم عطر خوش بوی زندگیم  تنها یاور و رفیق واقعی زندگیم دوسست دارم
امید وارم هیچ وقت دیگه تو زندگیت غم نبینی امیدوارم همیشه سالم سر بلند بالا سر همهی ما باشی

دوسست دارم


پ.ن: سلام نمی دونم دوباره اومدم که شروع کنم یا نه ولی با خودم گفتم اگه خواستم شروع کنم نمی خوام وبلاگم بوی مرگ بده واسه همین صبر کردم اولین پستمو بعد ۱ سال روز مادر گذاشتم
پستای قبلیمم پاک کردم اسم  وبلاگم عوض

امیدوارم که بتونم بازم ادامه بدم

واسم دعا کنید که این روزا واقعا محتاج دعام
دوست دار همهی شما خوبان صبا