درد+سرما==>مرگ تدریجی

گل گاو زبان + گرماش==>ارامش

پ.ن:نسیب همه دومی شه
این روزا واسه منم دعا کنید

از وقتی رفتی درو پشت سرت بستی
راستش تازه فهمیدم راهت شدم

تازه می فهمم نه من اون کسی بودم که تو می خواستی نه تو اون کسی که من میخواستم
 چه خوب شد که رفتی


عسلم
یادت باشه از قلبم که میری بیرون
در رو پشت سرت ببندی
سر درتم بکن ببر


مرد مرده +کمی تغیر

دوستت دارم هنوز
 پ.ن : افعال معکوس برره

حس نوشتن
داره قلقلکم می ده

اما دیگه
چیزی واسه نوشتن ندارم

تنها ستارهی اسمونمم
دیگه
چشمک بهم نمی زنه
انگار اونم
باهام قهرو
تنهام گذاشته

۱۹ سال پیش ساعت ۱۲ ظهر دخترکی گریه کنان به خاطر دردی که مامانش کشید و خودشو به زور اوردن این دنیا  قدم به این دنیا گذاشت

همه صبا صداش می کردن

دخترکی بود شیطون و دوست داشتنی همه دوسش داشتن
ته تغاری خونه بود

سالها گذشت اول ابتدایی رو تموم کرد بعد خود ابتدایی بعدشم راهنمایی بعدشم دبیرستان
امسالم شاخ این غول کنکورو شکست و شد دانشجو

تو این سالها اتفاق خوبو و بدی براش اتفاق افتاد
بدترین اتفاقش تو ۱۷ سالگی بود اونم فوت پدرش
خوبشم تو ۱۸ سالگی اونم به اولین ارزوش رسید اونم دانشگاه بود

حالا که ۱۸ سالگیت تموم شدو وارد ۱۹ سالگی شدی  بهترین ها رو برات ارزو دارم
ای تو امید زندگیم

تولدت مبارک صبا جون

خاتون

فردا تولدمه یادته؟

مطمئنم نه


کی گفته تاریخ تکرار نمی شه؟
هر کی گفته اشتباه کرده

تکرار می شه اما یه جوره دیگه

سیاست نداشتم وگرنه این جوری نمی شد

باید یه طوق درست می کردم

می خواستم آزاد باشم
گرفتارت شدم
میخواستم گرفتارت باشم
آزاد شدم



پ/ن:این نامردی

هوس قهوه ی تلخ با شکلاث ۸۰٪ کردم
تنهای
+
اهنگای داریوش

پ.ن: به نظرت اینا علائم افسردگیه؟؟؟

با دیدین موهای کوتاه دلم ضعف میره

از ریختن موهام حرصم میگیره


دلم غنج(قنج) می ره واسه کوتاه کردنشون

هنوزم ولی دلم نمی اد

تازه میفهمم که چقدر احمقم

شمارهی این ارایشگاه چنده؟

میخوام تیغ کنم